Internetski marketing i brendiranje
Brending i internet marketing u današnje vrijeme igraju veliku ulogu u stvaranju slike o nekoj tvrtki. Svaka tvrtka predstavlja svijet za sebe – ima različite potrebe, izazove i probleme, a ovaj program će vam omogućiti da obavljate poslove digitalnog marketinga na postojećem radnom mjestu ili nađete bolji posao. Također, savladat ćete prepreke za pokretanje nekih vlastitih marketinških projekata.

Mikrokvalifikacija
INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE
Vrsta programa: osposobljavanje
Opseg programa: 9 CSVET bodova
Uvjet upisa: četvorogodišnja srednja škola (HKO razina: 4.2)
Trajanje programa: 225 sati
Od toga:
- 77 sati nastave
- 84 sata praktične nastave i vježbi za računalom
- 64 samostalnoga rada/zadataka
Isprava koju polaznika dobiva:
Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje
Sadržaj programa:
1. MODUL
Marketinška komunikacija u online poslovanju
Nastavne teme/sadržaji
- Marketinška komunikacija u online okruženju
- Internetski marketinški kanali
- Sadržajni „content“ marketing
- Influencer marketing
- Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji
2. MODUL
Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja
-
Brendiranje u online poslovanju
Nastavne teme/sadržaji
- Alati digitalnog marketinga
- Brendiranje u online poslovanju
- Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju
- Mobilni marketing
- E-mail marketing
-
Internetska marketinška kampanja
Nastavne teme i sadržaji
- Tehnike digitalnog marketinga
- Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom
- Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti
- Ergonomska načela u uredskom poslovanju